donderdag 24 januari 2013

Ik wil in De Muur!


My favourite cycling magazine is 'De Muur' (named after the famous Muur van Geraardsbergen). Last week I received the latest issue, the first one that appears at a new independent publisher. Very nice, but: no images. I think these 'woodcut/linocut' type of drawings would fit perfectly in De Muur. I made a 'Paris - Roubaix' and a 'Milan - San Remo' one.

Mijn favoriete wielerblad is De Muur. Afgelopen week kreeg ik het laatste nummer, het eerste dat wordt uitgegeven door De Muur als een zelfstandige uitgeverij. Heel mooi, als altijd, maar: geen beelden. Ik denk dat deze 'hout/linosnede'-achtige tekeningen perfect zouden passen in De Muur. Ik maakte er voorlopig twee: 'Parijs - Roubaix' en 'Milaan - San Remo'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten