dinsdag 3 mei 2011

Drawings by my daughters and me


When my daughters see me drawing or painting outdoor, they like to join me. So last week, on our vacation, they went with me to draw a typical Alsatian house. They were a bit scared by the size of the house, so I told them to draw only the right part and make it a small house. The drawing at the left was made by my 7 year old daughter, the one on the right by my 5 year old girl. Below you can see my drawing (or painting, actually).

Als mijn dochters mij buiten zien tekenen, vinden ze het leuk om mee te doen. Zo gingne ze ook de afgelopen week, tijdens onze vakantie, met me mee om een typisch Elzasser huis te tekenen. Ze schrokken een beetje terug van de grootte van het huis, dus ik zei dat ze alleen het rechtergedeelte konden tekenen en daar dan een klein huisje van maken. De tekening links is gemaakt door mijn 7-jarige dochter, de rechter door mijn 5-jarige dochter. Hieronder zie je mijn tekening (schilderijtje, eigenlijk).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten