zondag 12 juni 2011

Cycling high


The riders going down of the Nufenen Pass in the Tour de Suisse today - just to show you the beauty of cycling in the high mountains. And to let you know that the two 'Alpe d'Huzes' riders I have been promoting a bit on this blog, have done a terrific job on the Alp last Thursday. My cousin Michael achieved his goal of six climbs. My old school friend Perry had set a goal of three climbs, but finished five climbs. As you might know, the 'Alpe d'Huzes' action raised 20 million euros to support cancer research. Congratulations!

Op de foto dalen de renners de Nufenenpas af in de Ronde van Zwitserland vanmiddag - ik plaats hem gewoon vanwege de schoonheid van wielrennen in het hooggebergte. En om jullie te laten weten dat de twee 'Alpe d'Huzes'-renners, voor wie ik op mijn blog wat reclame heb gemaakt, uitstekende prestaties hebben geleverd afgelopen donderdag. Mijn neef Michael haalde zijn doel van zes beklimmingen. Mijn oude schoolvriend Perry had een doel gesteld van drie beklimmingen, maar slaagde erin om vijf keer de top te bereiken. Zoals je misschien zult weten, bracht de 'Alpe d'Huzes'-actie dit jaar 20 miljoen euro op voor het onderzoek naar kanker. Gefeliciteerd!

The photo was borrowed from http://uk.eurosport.yahoo.com/©AP

Geen opmerkingen:

Een reactie posten