donderdag 16 juni 2011

Judo


Two judo-ing boys, drawn for a magazine. I like making these drawings, because of the action and the playfulness. When my youngest daughter was doing gymnastics, I sometimes went to look at the young childrens judo class - just because it is so much fun to look at (which I don't have at all looking at adults judo-ing). When I had finished the drawing, I remembered I made a very similar drawing a few years ago... for the same publisher, in fact!

Twee judoënde jongens, getekend voor een tijdschrift. Ik hou van zulke tekeningen, vanwege de actie en de speelsheid. Toen mijn jongste dochter nog op de gym zat, ging ik wel eens kijken naar de judoles van de jongste kindreen - gewoon omdat het zo leuk is er naar te kijken (wat ik helemaal niet heb bij judoënde volwassenen). Toen ik de tekening af had, herinnerde ik me een vergelijkbare tekening die ik een paar jaar geleden maakte... en nog wel voor dezelfde uitgever!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten